Πρωτ.
Στεφάνου
Ἀναγνωστόπουλου
Τήν
Νοερά
προσευχή,
παρενθετικά,
μποροῦμε
νά
τήν
διαιρέσουμε
σέ
δύο
μέρη:
τό
πρακτικό
καί
τό
θεωρητικό.
Γιά
τό
πρακτικό
μέρος,
σέ
πέντε
– δέκα
σελίδες
μποροῦν
νά
δοθοῦν
ὅλες
οἱ
ἀπαραίτητες
λεπτομερεῖς
πρακτικές
ὁδηγίες,
πού
σχετίζονται
μέ
τόν
πνευματικό
καθημερινό
ἀγῶνα
στήν
μονολόγιστη
προφορική
Εὐχή,
δηλαδή,
στό
«Κύριε
Ἰησοῦ
Χριστέ,
ἐλέησόν
με»,
μέχρις
ὅτου
θείᾳ
Χάριτι,
καταστῆ
Καρδιακή.
Τό
θεωρητικό
μέρος,
πού
ὁδηγεῖ
στήν
θεία
τελείωσι
ἔχει
τόσο
βάθος,
τόσο
πλάτος
καί
τόσο
ὕψος
οὐράνιο,
ὥστε
ἡ
“θεωρητική”
πορεία
καί
“ἀνάβασις”
τῆς
πνευματικῆς
Λατρείας,
τῆς
Εὐχῆς
στό
Ὄνομα
τοῦ
Ἰησοῦ,
εἶναι
ὄχι
μόνον
ἰσόβιος,
ἀλλά
καί
ἄπειρος,
ἀφοῦ
ἡ
τελείωσις-θέωσις
δέν
ἔχει
τέλος.
Ἐμεῖς
ὅμως
πού
ζοῦμε
μέσα
στόν
κόσμο
μέ
τίς
τόσες
βιοτικές
μέριμνες
καί
πειρασμούς,
ΘΑ
ἐπιμένουμε
κατά
τό
πλεῖστον
στό
πρακτικό
μέρος
μέ
τίς
τόσες
πνευματικές
ὠφέλειες,
δίδοντες
ὅμως
καί
τήν
σχετική
“βαρύτητα”
στό
θεωρητικό
μέρος.
Ἄλλωστε
κατά
τούς
Νηπτικούς
Πατέρας
«
ἡ
πρᾶξις
θεωρίας
ἐστίν
ἐπίβασις».
http://hristospanagia3.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου