Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

«Ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου». ΑΓΙΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΜΠΡΙΑΝΤΣΑΝΙΝΩΦ


«Ελθέτω η βασιλεία Σου».
«Η βασιλεία του Θεού είναι μέσα σας». Τί θαυμαστή αλληλουχία στην Κυριακή Προσευχή! Μ’ αυτήν παριστάνεται η αλληλουχία, η κλιμάκωση, το άγιο σύστημα της πνευματικής προόδου. Μετά το αίτημα γιά την παροχή της θεογνωσίας, ο υιοθετημένος από τόν Θεό άνθρωπος ζητάει, μέ υπόδειξη του Κυρίου, να έρθει στην ψυχή του η βασιλεία του Θεού. Αυτή τη βασιλεία πρέπει να τη ζητάμε μέ προσευχή ταπεινή αλλά καί μέ πίστη δυνατή. ’Αν είμαστε αληθινά πιστοί, οπωσδήποτε θα τή λάβουμε. Μάς το έχει υποσχεθεί ο Λόγος του Θεού: «Εκείνος πού έχει εγκολπωθεί τίς εντολές μου καί τίς εκτελεί, αυτός με αγαπά» καί σ’ αυτόν αγιάζεται τό όνομά μου- «κι αυτός πού μέ αγαπά, θ’ αγαπηθεί από τον Πατέρα μου». «Όποιος μέ αγαπά, θα τηρήσει τόν λόγο μου» καί θ’ αγιαστεί σ’ αυτόν τό όνομά μου. Καί ο Πατέρας μου θα τόν αγαπήσει, καί θα έρθουμε σ’αυτόν καί θα κατοικήσουμε μαζί του».
«Ελθέτω η βασιλεία Σου»! Τί θαυμαστό αίτημα! Καί τί θαυμαστή επιθυμία εκφράζεται με το αίτημα αυτό! Η θερμή προσευχή εμπνέεται από υπερφυσική επιθυμία καί η προσευχή αυτή εκπληρώνεται. Ναι, εκπληρώνεται! Τό αποδεικνύουν συγκεκριμένα γεγονότα καί αναμφισβήτητες εμπειρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τίς τελευταίες 7 ημέρες