Σήμερα το ιερό Ευαγγέλιο μας (Λουκ. η’ 41-56) περιέγραψε διπλή ιστορία
θαυμάτων. Και μάλλον αυτό είναι το κατά πολύ πιο παραδοξότατο των
μεγάλων θαυμάτων, από όσα προηγήθηκαν. Από το να θεραπευθεί ο κωφάλαλος,
ή ο παράλυτος, ή ο τυφλός, ή ο μανιακός, είναι πιο θαυμαστό το να
ξαναζήσει αυτός που πέθανε. Και τώρα θαυματουργεί ο Κύριος, κάνοντας
αρχή από την ανάσταση της θυγατέρας του Ιαείρου και παίρνει αυτήν την
παρθένο από τον θάνατο απαρχή (πρώτη λεία) και αρχίζοντας έτσι να
αιχμαλωτίζει τον άδη, το κάνει αυτό περισσότερο στη συνέχεια, γιατί η
είσοδος του θανάτου στον κόσμο έγινε από την παρθένο Εύα. Αλλά,
ανοίγοντας το ιερό βιβλίο του Ευαγγελίου, ας ακούσουμε τα ίδια τα λόγια
του: «Εκείνο τον καιρό, πλησίασε τον
Ιησού κάποιος άνθρωπος που τον έλεγαν Ιάειρο και ήταν άρχοντας της
Συναγωγής. Αυτός έπεσε στα πόδια του Ιησού και Τον παρακαλούσε να πάει
στο σπίτι του, γιατί είχε μια μοναχοκόρη δώδεκα χρόνων, που ήταν
ετοιμοθάνατη» (Λουκ. η’ 41-42). Αρχίζοντας την εξήγηση ας μου
επιτραπεί να θαυμάσω, το πόσο πιο πριν οι εξ εθνών πιστεύοντας στον
Χριστό ξεπέρασαν τους Ιουδαίους. Διότι εκείνος ο εκατόνταρχος,
πιστεύοντας αυτό, θεωρούσε πως και απών ο Σωτήρας μπορεί να θεραπεύσει
τον δούλο του μόνο με ένα λόγο, γι’ αυτό και έλεγε: «Ένα λόγο πες μόνο, και θα γιατρευθεί ο δούλος μου»
(Λουκ. ζ’ 7). Ο εδώ, όμως, άρχοντας της Συναγωγής, ο Ιάειρος παρακαλεί
τον Κύριο να μπει μέσα στο σπίτι, νομίζοντας πως δεν μπορεί με άλλον
τρόπο να φέρει τη θεραπεία στην κόρη του. Ήταν η μικρή κόρη του Ιαείρου
πολύ καλή, έχοντας αμόλυντο το άνθος της παρθενίας, και τηρούνταν άθικτο
σαν σε κάλυκα λουλουδιού.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις τίς τελευταίες 7 ημέρες
-
Ἕνας ἀδελφὸς ρώτησε τὸν ἀββᾶ Ποιμένα: – Ἀββᾶ, ἦταν δυὸ ἄνθρωποι, ὁ ἕνας μοναχὸς καὶ ὁ ἄλλος κοσμικός. Μιὰ νύχτα ὁ μοναχὸς ἀπ...
-
Τα παιδιά σιγά σιγά μεγαλώνουν. Ακούνε τις συμβουλές μας. Είδαν και βλέπουν το παράδειγμα των γονέων. Χρησιμοποιήσαμε και...
-
Συγκλονιστικό: Τ ὸ 1821 στὴν ἀρχὴ τῆς ἐπανασταση ς πρωτοπαρουσιάστηκε ἡ Π αναγ ί α στὴν Τῆνο, στὸν Μ ιχ ά λη Π ολυζ ώ η, ζητ ώ ντ...
-
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΒΒΑ ΠΑΦΝΟΥΤΙΟ Τά υπάρχοντα το υ ανθρώπου είναι τριών ειδών. Ο ορος «πλού...
-
Ἀκοῦστε τήν ὁμιλία ἐδῶ:«ὉἍγιος Πορφύριος ὡς παιδαγωγός εἰςΧριστόν» Ὁμιλία στίς 12-07-2016 (Σύναξη στό Πνευματικό Κέντρο τῆς...
-
Ὑπόθεση ΛΘ ΄(39) «ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ» Τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Διαλόγου Ὁ Λιβερτίνο...
-
Ὁ Ὅσιος Νικήτας ὁ Ὁμολογητὴς Ὁ Ὅσιος Νικήτας καταγόταν ἀπὸ τὴν Καισάρεια τῆς Βιθυνίας καὶ ἔζησε τὸν 8ο αἰῶνα μ.Χ. Σὲ βρεφικὴ ἡλικία ἔ...
-
Σοφ. Σειρ. 1,21 [φόβος Κυρίου ἀπωθεῖται ἁμαρτήματα, παραμένων δὲ ἀποστρέψει ὀργήν]. Σοφ. Σειρ. 1,22 οὐ δυνήσεται θυμὸ...
-
ME TO A Σ TEPI Σ TA XEI Λ H TOY! '' Πέφευγεν ἐχθροῦ τοῦ βροτοκτό νου βέλη , o εὐλογητὸς καὶ ...
-
Διαβάστε περισσότερα » http://hristospanagia3.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου