Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: «Σέ παρακαλῶ, φίλε μου. Γιά τό καλό τῆς ψυχῆς σου. Ἄλλαξε μυαλό! Μετανόησε! Διορθώσου! Καί γύρισε στήν Ἐκκλησία μας»


Αν δεν υπάρχει ο Ζων και Παντοδύναμος Θεός, και αν δεν είναι ισχυρότερος από τον θάνατο, τότε ο θάνατος είναι ο μοναδικός πανίσχυρος Θεός. Και τότε κάθε ζωντανή ύπαρξη δεν είναι παρά ένα κλωτσοσκούφι του θανάτου. Ένα ποντικάκι στο στόμα της γάτας.
Μία φορά, αντικρούοντάς τον, του είπατε: «Ο Θεός υπάρχει. Για σένα δεν υπάρχει». Και δεν σφάλατε. Γιατί εκείνοι που αποκόπτονται από τον Αιώνιο και Ζωοδότη Κύριο, εδώ στην γη αποκόπτονται από την ζωή την πραγματική.
Αυτοί, ούτε εδώ, ούτε στην άλλη ζωή δεν θα γευθούν το μεγαλείο του Θεού και της πλάσης Του. Και καλλίτερα να μην είχαμε γεννηθή, παρά να είμαστε αποκομμένοι από τον Θεό.
Αν ήμουν στην θέση σου, θα του έλεγα τα εξής:
Κάνεις λάθος, φίλε μου! Ορθότερο θα ήταν, αν έλεγες: «Εγώ δεν έχω Θεό». Διότι το βλέπεις, ότι υπάρχουν τόσοι άνθρωποι γύρω σου, που αισθάνονται τον Θεό, και γι’ αυτό το διακηρύττουν ότι υπάρχει Θεός. Λοιπόν, μη λες: «Δεν υπάρχει Θεός»! Περιορίσου να λες: «Εγώ δεν έχω Θεό»!
Κάνεις λάθος! Μη μιλάς σαν τον άρρωστο, που λέει ότι δεν υπάρχει πουθενά υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τίς τελευταίες 7 ημέρες