Ο Κύριος και Θεός μας Ιησούς
Χριστός, που είναι γνήσιος Υιός του Θεού και Πατέρα, ομοούσιος και
ομοφυής και ομόδοξος, σύνθρονος και ομόθρονος, που μένει ενωμένος με τον
Πατέρα, αλλά και ο Πατέρας μένει ενωμένος με τον Υιό, αφού έριξε το
βλέμμα του στη δική μας ταλαιπωρία και κακοπάθεια, αλλά και στην ίδια τη
δουλεία μας, που υποστήκαμε εξαιτίας της αμαρτίας και υπηρετήσαμε τον
εχθρό (διάβολο), που μας εξαπάτησε, και αφού μας ελέησε με την
ανέκφραστη φιλανθρωπία του και θέλησε να μας ελευθερώσει από τη δουλεία
και από την αισχρότατη πλάνη μας, κατέβηκε από τον ουρανό, χωρίς διόλου
να εγκαταλείψει τις πατρικές αγκάλες, όπως ο ίδιος γνωρίζει, και αφού
ήρθε στη γη, περπάτησε ανάμεσά μας, και συναναστράφηκε μ’ εμάς τους
ανθρώπους, αν και ήμασταν αμαρτωλοί, και αφού έδωσε σωτήρια προστάγματα
στους αγίους μαθητές του και αποστόλους, ανέβηκε πάλι στον Πατέρα του με
δόξα, παραγγέλλοντας σ’ αυτούς και λέγοντας: «Να πάτε και να κηρύξετε
το Ευαγγέλιο σε όλη την κτίση, διδάσκοντας όλους τους ανθρώπους να
τηρούν», όχι αυτό ή εκείνο, αλλά «όλα όσα σας παρήγγειλα» (Ματθ. 28:20).
Και λέγοντας «όλα», δεν άφησε τίποτε, που δεν παρήγγειλε να φυλάξουν.
Στη συνέχεια, τι λέει; «Αυτός, που θα πιστέψει και θα βαπτισθεί, θα
σωθεί· εκείνος όμως που δεν θα πιστέψει, θα κατακριθεί» (Μαρκ.
16:15-16).
Άραγε λοιπόν, αγαπητοί αδελφοί, καταλάβατε τι σημαίνει αυτό που λέει,
«Αυτός, που θα πιστέψει και θα βαπτισθεί», και στη συνέχεια πάλι τι
σημαίνει, «Αυτός, που δεν θα πιστέψει»; Ή μήπως χρειάζεται να μιλήσω και
γι’ αυτό στην αγάπη σας; Διότι ο λόγος φαίνεται να είναι κατανοητός και
απλός, αλλά έχει κρυμμένα μέσα στο βάθος του τα νοήματα.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου